Monday, August 06, 2007

mint mindig

hétvégén történt:

S barátommal áldogálunk egy szórakozó helyen ittas állapotban
oda lép egy srác

-sziasztok ti homoszexuálisok vagytok?
-ööö nem mi a lányokat szeretjük - igen a lányokat - helyeseltem
-jó akkor had mutassam be két lány ismerősömet nektek

na ezt már nem vártam meg ilyen felvezetés után és elszaladtam...

hazafelé Z állandó tettes és már lassan-lassan élettársammal a taxiban próbáltam beszélgetni de persze aludt mint mindig... (ilyenkor a taxi persze nagy kerülővel viszi haza persze a felbontások és lázárások miatt)

én még kiugrottam a sziget közepén csak úgy ment közben hogy belekezdjek egy reménytelen ámokfutásba de mindhiába nem találtam senkit

ja Z-thívom másnap és semmi ekkor már gyanus volt a dolog és lám igazam lett már megint elhagyta a telefonját...

vasárnap egy könyv kiolvasása után mérhetelen sok új információval lettem gazdagabb
pl: a csikóhalknál az apa viseli gondját a fejlődő teremtményeknek és ő ad nekik életet

No comments: