Tuesday, August 14, 2007

Ez már mindenen Tool megy

Akartam is meg nem is aztán elindultam vissza a szigetre hiszen minden Tool-zás nélkül egyik kedvenc együttesem játszott hétfő este.
Alapvetően egyedül mentem ki, mert így az embere legalább tényleg megnéz egy-két koncertet és nem csak egymásra vár mindig a pultnál illetve a kék csodáknál, valamint így ismerkedik emberekkel, kommunikál és él. Ezenkívül 3 perc alatt találkoztam az első ismerőssel és aztán pedig sokkal.
Koncertek amiket abszolváltam:

Hangmás (hihetetlenül jó volt megyek máskor is, énekes srác ököllel püfölte a színpadot J )

Csá, Misi (számomra felejthető bár határozott korai kispál a gimiből kb a lányok is úgy néztek ki majd hirtelen úgy éreztem hogy én vagyok a legidősebb aztán egy ősz szakállás csávót megláttam és megnyugodva kortyoltam tovább a sört)

Aztán másik színpad

Gecizők (utolsó számot elkaptam, szerencsére, asszem elég is volt)

AMD kellemes HC csak hát vagy legyen instrumentális vagy jobb szövegek mert tudom hogy miért nem volt soha a nagy kedvenc…sajnos idén Leukémia nem játszott pedig általában együtt nyomják illetve nyomták régen és ők az igazi kedvencek

Gusgus csak a beállást vártam meg mert rohantam a…

TOOL koncertre
Sokat agyaltunk hogy honnan lesz a legjobb majd több kisebb darabra szakadunk mármint nem úgy csak máshonnan néztük
Mi T-vel a sűrűre szavaztunk és kb 10-15 m re színpadtól voltunk, és naivitásomra megint rácsodálkoztam amikor azt hittem hogy óriási ugrálás lesz és mindenki ott fog megőrülni körülöttünk mert hát csak egy TOOL koncert …
Na de nem mert ezekre a nagyszínpados koncertre az emberek csak azért mennek mert program és kb az üres színpad kis villódzással is vonzaná éjszaka az embereket.
Pár éve a Rollins Band koncertjén még kisebbfajta túlélési küzdelem volt a koncerten és mindenki együtt ugrált és veszített el a fejét. De itt körülöttem kb 3 ember folyamatosan SMS-ezett, 4 kameráztak persze mobillal vagy fényképezőgéppel ahhhh, ölelkező párok andalogtak, és ha ugráltam akkor úgy néztek rám mint egy UFÓ-ra. Az emberek csak álltak és néztek és nem értettem hogy ezek miért járnak koncertre ahhhhhhh (kivéve egy kevés jó fej ember de ők csak maguk szórakoztatására szörföztek a tömegen)
A zene iszonyatosan jó volt asszem ha volt kezdődő vesekövem az most elporladt a mélynyomótól.

Bosszúsan és embertársaimban csalódottan további koncertek voltak:

TNMK (Ukrajnából) iszonyatos jó buli volt mindenki őrült mód ugrált és táncolt

Majd Pop Iván mint az őrület ne továbbja és egyfajta orgia a fülnek

T mondta hogy ő megy inkább egyből munkába, van benn egy hálózsákja és az asztala alatt elaszik, végül inkább nálam húzta ki éjjel (persze szigorúan az asztal alatt kapott helyet)

Ez egy jobb hangulatú tool koncert volt:

No comments: