Thursday, August 09, 2007

sziget de margit

Tegnap este felkerestem 1 ismerősöm a szigeten (margit már mint a sziget neve) aki ott mint mozgó sör árus ténykedik nyáron. Az izgalmak kifelé kezdődtek mivel az esti csúccsal kerekeztem kéz a kézbe ráadásul az enyémbe egy pár sör is még.
A jászainál a pirosnál leelőzöm a buszt majd a sziget felhajtójánál nem volt kedvem megküzdeni a forgalommal így felmentem a járdára híd legelején mikor is a busz iszonyatosat fékezve csúszik el mellettem abban pillanatban mikor a hátsó kerék is fenn van a járdán majd megáll egy kicsit távolabb tőlem nyílik az ajtó és jön söfőr én meg készülők hogy ha nekem szól be valamit akkor jól megverem ott ahol van. Ekor mögöttem hallom a nyugdíjasokat hogy:
-hűha ezt jól elütötte
ekkor veszem észre hogy a mögöttem érkező és busz elé kivágó bringást billentette ki egy kicsit a busz az egyensúlyából és ő perecelt el ettől
a sőfőr rámnéz majd mutat a másikra - hogy lehet így kikanyarodni?
hátranézek és mondom - így sehogy - majd látom hogy a bringásnak túl sok baja nem esett (legalábis felált) így tovább tekertem.
A lényeg hogy nem mindig az autósok a hülyék van hogy a bringások is agresszívek (pl én is leütöttem volna ha nekem szól be valamit de hát most nem én voltam a hibás) és szabálytalanok de ők mindig nagyobbat szívnak. A busz azért mehetne lassaban a körúton a bringások mellett. Iletve bringautat a hidakra!
aztán a szigeten megtaláltam a barátom és mivel nem sok sört adott el így mi ittuk meg a javát és elhatároztuk hogy elmegyünk a http://www.hannafest.com/ fesztiválra és megnézünk a barátainkat de szigorúan punk-ba nyomjuk azaz no sátor vagy hálózsák csak úgy fiatalosan bele a fesztiválba.

1 comment:

Anonymous said...

én is akarok menni oda, ha addigra visszaérek izlandról!! sucide cow forever!!