Monday, September 03, 2007

Ezen egy hétvégén

1, Péntek
Rájövök hogy sok ismerősöm lelépett külföldre talán örökre

R Finnország
Tesóm Németország
P Svájc / Franciaország
S Németország

Ugyanakkor számos amerikai, angol, ír, ausztrál barátom mondja hogy budapest a legkúlabb hely. Na most kérdem én kinek higgyek? Valahogy a Cséb 80 tánczenekar dala kúszik be a fülembe „ …na most menjek vagy maradjak, haladjak vagy szaladjak… rendőrlány….”

2, Péntek este

Vacsora nélkül indulás buli, kezdés gödör, pop sorin barátom sörkészletét felvásároltuk a hűtő táskából és elfogyasztottuk (ekkor már túl sokat ittunk), bringával kevesebb mint 2 perc alatt WB (többször kerültünk el halálos balesetet soha többé nem tekerek részegen üllőin forgalommal szemben mert az autósok rajtunk keresztül rosszul ítélik meg a bringásokat). Helyszínen további italozás és csajozás elsőre már nem volt szükségem utóbbira nagyon, majd nem tudom hogy, hogy de hamarabb haza értem mint hozzám a taxi (tuti megint pirosokon mentem át..)

3, Szombat

Utóbbi 5 év legkomolyabb másnapos szenvedése illetve egy elég jó megjegyzés begyűjtése … 30 éves pasik miért élnek egyedül…
Délután barátom költözik persze megyünk segíteni de mindenki hulla másnapos, én egyszer megszédülök a lépcsőn lefelé sok-sok dobozzal kezembe és majdnem átesek a korláton ekkor egy kicsit leültem.
Budán pirosnál a teher autóhoz oda fut egy cigány csávó és már alkudik is a szekrényre én gondolom magamba hogy adjuk el akkor nem kell felvinnünk de V ragaszkodik a szekrényhez (pedig szú rágta a lába mert láttam közelről), a házig követ minket a csávó és még egyszer ráígér, V sajnos hajthatatlan így cipelhetjük újra..

4 Vasárnap

Illegális kábeltv bekötés befejezése mely műszaki megoldása egy gyengébb 007-es filmbe is elmehetne (ha részleteket elárulnám akkor megkellene hogy öljelek), plakát kiállítás évről-évre gyengébb remélem jövőre meg is szűnik.
Este B-vel és E-vel kiscsillag koncert majd lévén B ismeri lecsót ezért előbb utóbb együtt beszélgetés. Hazamenetel előtt egy lányt győzködök hogy a beagle kiskutya amit simogat igazából azt hiszi hogy egy rókavadászaton van csak a falka többi tagja még nem érkezett meg hiszen a beagle kutyák fejében ha kinyitnánk csak annyi lenne hogy rókarókarókarókarókarókarókarókarókarókarókaróka a lány asszem nem hitte el bár határozottan mosolygott.
Éjjel álmomba kitakarítottam az egész lakást és volt két vadász keselyűm! is Reggel mikor felkeltem a lakás ugyan olyan rendetlen volt, így elhatároztam hogy soha többé nem takarítok álmomba, ja és a vadász keselyűim is eltűntek…

3 comments:

Anonymous said...

:)))
(én meg ma vagyok rosszul)

stelpaa said...

te, alien, a "most menjek vagy maradjak" az nem európa kiadó? :) a világért sem akarok okoskodni, csak mintha az lenne: http://pgabor.com/m/l/ek.php

Anonymous said...

nekem lehet hogy cséb 80 feldolgozásban volt meg