Tuesday, September 11, 2007

tour de europe

ma délután indítottam útjára tőlem egy francia csávót aki couch surfer-t nálam egyet és amúgy párizsból teker bringával isztambulba majd kis pihi után athén majd tunisz el marókkóig majd spanyolország és újra otthon kb márciusban. kicsit hihetetlen számomra hogy léteznek ilyen emberek akik egy röpke 6-8 hónapra elugranak bringázni európába
a legfurcsább dolog amit cipelt az egy harmónika (melódia) volt amit egy kis csővel lehetett fújni és akkor tudtál játszani a billentyűkön állítása szerint unalmas estéken a sátorban elég szórakoztató tud lenni.
délután megmutattam neki az utat hogy merre kell menni de csak úgy toldisan hogy no arra párhuzamosan a dunával délre... remélem nem téved miattam el
ja és itthagyott egy szlovákia térképet nálam mert arra már nics szüksége és nem akarja cipelni magával tovább
gondoltam ha valaki újra szörföl nálam és pont szlovákiába megy neki adom útravalónak

1 comment:

Anonymous said...

na, ezt csinálnám én is a világon a legszívesebben, csak valahogy mindig elszórom a pízem. amúgy ismerek olyat, aki épp ezt csinálja: http://kk.blog.hu/