Tuesday, November 20, 2007

mint a Delta elején












Hétvégén megtartottuk a szezon nyitó túránkat és csúszásunkat a nagy hideg-hegyen a parkolóban leraktuk a kocsit, skin-up és toronyiránt elindultunk fel a hegy tetejére. Elég jó volt mert így sokkal vadregényesebb volt mint a kijelölt úton. Útközben rájöttünk a hogy kicsit elpuhányodtunk a nyáron (konkrétan pont belefértem a sígatyába de tavaly mintha még nagyobb lett volna persze biztos a meleg nyár miatt ment össze egy kicsit)


Könnyed 1,5 órás túra után már fenn is voltunk ittunk egy sört és csúsztunk egy párat tökéletes telemark ívekkel. A hó az nem túl jó de nem szidjuk mert a miénk és ennek is örülni kell. Hétvégén lett volna egy lavina tréningünk de elmarad sajna mert a z oktató nem ér rá. Végülis annyira nagy lavina veszéy talán nincs a VI. kerültben így csak kihúzom egy-két hétig még tréning nélkül is












4 comments:

Anonymous said...

na, b, ennyi tökölődés után jó lenne végre, ha frissítenél kicsit. jó? stelpa

wannabeanalien said...

oks feltettem még egy képet a kedvedért és hamrosan öszeszedem magam de nem mindent akrok leírni amit gondolok vagy történik velem mert az én életem szuper titkos és pl van szupeman-es ragtapaszom is ez most nem tudom hogy jutott eszembe.

Anonymous said...

én ezt maximálisan megértem, én is titkosügynök vagyok. és én még a ragtapaszomról sem beszélhetek...

Anonymous said...

basszus, valamit bénán csinálok, miért nem írja ki a nevemet? _stelpa, kémnő