Sunday, December 23, 2007

hol is folytassam

inkább visszafelé haladok mint egy B kategóriás filmben ahol semmi értelme hogy megtudjuk mi volt előtte mert hiszen a végén sem történt semmi sem.
Alapvetően utálom a karácsonyt és mindent ami körülveszi pl egy hete mindenki úgy köszön el a telefonban hogy "..és kellemes ünnepeket és boldog új évet" konkréten az egyik ilyen ügyfélre a mondat közepén lettem a telefont mert nem voltam rá már kiváncsi aznap negyvennegyedszer.
Szóval visszafelé:
most az inkubátorban (a kevés asszociatív készséggel megáldottak részére ez egyenlő a szüleim házával vidéken jó levegőn, kutya macska) alapvetően minden ok leszámítva hogy tegnap megjöttek tesómék németből + 2 fő barátok velük karácsonyra hozzánk mert az miylen jó és ez némiképp felforgatta alvási szokásaimat és lehetőségeimet mert rendi vagyok és mindig átadom az ágyam a vendégekenk így tegnap felfújós matracon ma pedig fotel ágyon nyomom tegnap egy bicikli árnyékában ma egy scanner tövében.
Tegnap este otthoni iszogatás nálunk majd kedvenc töröknél kaja ahol mivel a lány németből amúgy török gondoltam rendeljen ő ám meglepetésmre egy két török leblokkolt a hirtelen feltünt honnfitárs miatt és csak dadogott... aztán hassan mentette meg a helyzetet illetve esetleg ő tényleg tud törökül az étterembe
utána hogy hogy nem vittula ahol sokat ittunk és a táncban tesóm barátja ráesett a melletünk űlők asztálára akiknek ez nagyon nem tetszett és beprotezsáltam Tim-nél egy 30-ai DJ fellépésre mert amúgy 30-án zárva lenne a hely de így nyitva lesz ha minden igaz, ez azt is jelenti hogy tesómék egy része mert ő maga 27-én visszarepül itt marad még bizonytalan ideig nálam így a sátortábor jellegű lakásban további estéim lesznek a matracon ami az egyedüli hátránya a dolognak

előtte nap ajándék beszerzés ahol nem voltam túl kreatív ezért hiányolom a régi önmagam mikor is olyan csudajó dolgokat tudtam mindenkinek beszerzni hogy csak na, egynek azért örülök az ezüst szállal átszött túra zokni mely az esetlegesen fellépő láb izzadás baktériumok miatt okozott szagát hivatott megakadélyozni azzal hogy az ezüstöt a bacik nehezen tolerálják így nem szaporodnak el az izzadt lábon nem termelnek mellékterméket így nincs büdi sem (pl én egyillyenek tuti örülnék bár most már aggódom hogy az alany mennyire elkötelezett híve a tudománynak
ajándék beszerzése közben a dugóban araszolva egy kocsi belénkszált hátúlról a csávó úgy bevolt tépve azt sem tudta hogy hol van ja a lámpáját sem tudta felkapcsolni csak kb 2 perc alatt betét lap nem volt nála, biztosítást nem akarta megmutatni a rendőrség szóra kp fizetett.

előtte sok munka Z barátommal hosszú napokig hajnalig egy építkezésen voltunk ami ott nincs az nem is létezik pl beszpídezett srác a hajnali munkában minden megcsinált egyedül kurva gyorsan de mindent el is baszott annak rendje és módja szerint és folyamatosan eltévett az építkezésen jól szórakoztunk rajta egy darabig csak kár hogy nekünk dolgozott. fáradság miatt belázasodtam kétszer is egy hét alatt.

előtte szétbasztam a lábam ezért kötözésre járok egy indiai csoda doktorhoz VI VII kerületi összevont klinikán akinél flegmább orvost nem láttam most már hogy magam cserélhetem a kötést tovább állok egy olyanhoz aki azt is meghallgatja hogy mi törtét nem csak úgy vagtában kezel bár azért gyógyulok és ráadásul eszembe jutatta hogy nem mentem el a krikett edzésre amit hamarosan pótolni fogok viszont a januári sielés így lehet hogy ugrott ami nagyon bosszant bár ismerve megam menni fogok

bepótoltam hogy S barátommal berlini költözése előtt nem találkoztam ugyanitt R beszámolt eddigi három hónapos új finn életéről alapvetően a külföldön élő barátaim boldognak mondják magukat és egy kicsit valóban elszabadultabban viselkednek bár lehet hogy csak be beszélem magamnak.
az élet könnyed vicce hogy stelpa is megy berlinbe és mivel S-t épp annyira nem szereti ott tuti mindehol összefognak futni de főleg az edzésen mivel mindketen ugyan oda fognak járni egy kicsit mindkettőt sajnálom és nem tudok senkinek sem segíteni, én mindkettőt szeretem valamiért (és jut eszembe már az elején mondtam nekik hogy a közös albérlet az kemény dolog két homlok egynest különböző embernek, és mily meglepő hogy nem tévedtem nagyot)

Eőlőtte is történtek dolgok velem de most épp nem jutnak az eszembe pedig iszonyatosan mefogadtam hogy figyelek a környezetemre mert annyi mindent látok egésznap és mire leírnám huss elillan mint egy könnyed állom...

2 comments:

Anonymous said...

jaj, alien, ez olyan szép volt! és természetesen igazad volt ezzel az albi cuccal (mint mindig ;). én meg most filózom, h nem megyek el amszterdamba, és akkor lehet szép nagy közös vittula így az év végén. 27-én meg edzés után lehet, h átmegyünk a gödörbe, gyere, ha jónak látod (program a világhálón :). és addig kitartást meg sok bejglit! :))

wannabeanalien said...

sajna a 27 este nem jó egyéb irányú elfoglaltságaim miatt pedig mennék...szilveszter még fogalmam sincs mi lesz meg hol meg kivel...