Tuesday, February 26, 2008

itt a nyár kezdődik a fesztivál szezon

Az év első majdenem ott alvós fesztiválján a sárgaföld-ön túl vagyok és igen jó volt mert igen jó programok voltak. Asszem kár volt hajnalban pólóban mászkálni a városban a fesztivál hevében mert szerintem megfáztam. Rájöttem hogy egy fesztiválra egy színpad az pont elég mert így mindenki mindehol 100 %-osan részt vesz. A fröccstől még mindig berúgok ez jó hír mert már rég próbáltam sajnos. ( 3 aszpirin + 2 c vitamin fogyott)
Egy hétvégén kélt suicide cow koncertet láttam ami szép teljesítmény mert tavaly összesen volt 3 koncertjük. 1 berlinbe szakadt ismerőssel beszéltem a hétvégén aki igen jó érzi ott magát és leegyeztettem az első krikett edzésem időpontját

A szoba festésben sokat fejlődtem már csak a radiátor mögött kell kikenni ami ma este meg is lesz, a sikeren felbuzdúlva úgy érzem az egész lakást végig kell kennem.

Ma a mexicói gyorskajában ebédeltünk ami nagyon jól lett kifestve és kurva jó hangulata van az egésznek lehet sört kapni ami később a helynek nagy előnye lesz a mellette álló kedvenc törökömmel szemben ott ugyani nem lehet alkoholt inni. Az étteremben szelektív hulladék gyűjtés van ami még nagyobb előny a szemembe mivel én is lelkesen szelektálok otthon ezért a konyha néha olyan mint a méh telep de hát a földünk megér ennyit ugye meg azt a 15 perc sétát amit úgy reklámoznak mindehol a hogy a szelektív gyűjtés mindenkinek elérhető azaz vegyél kocsit vagy szeress szeméttel túrázni a városban (remélem hamarosan több ilyen kuka lsz mindehol mert ugye pl spanyolban neics is a házban kuka hanem mindenki az utcai szelektívet használja ez havonta kukánként kb 15.000,-Ft nálunka házban 5 kuka van ez éves szinten 900.000,-ft a szemét szállításra amit nagyon sok más dologra lehetne költani egy omló félben lévő belvárosi házban
ja a mexikói kajában amugy egykicsit malacot kell játszani mert pl én a következő burítót fogyasztottam

darabolt marhahús, rizs, bab, paradicsom, hagyma, sajt, és zöld paradicsom szósz (illetve a végén egy kis tejföllel fejeltem meg ) asszem imádni fogom ezt a helyet röf-röf és ahogy folyik ki a szósz a burítóból hmmmmmm

ja wc is tök szuper felület kezelet beton mosdó iszonyatos űr csappal (otthon már építem is a zsalut és apuval öntök én is egy mosdó kagylót)

3 comments:

Anonymous said...

hát drága wannabe, szuperklassz volt ez a sárgaföld. és még jól szórakoztál-e, miután én hazataxiztam?

wannabeanalien said...

nem nyilatkozom :) de már nem maradtam sokáig a földalatt de vasárnap klassz kis izomlázam volt a kétnapos ugrálás miatt :) remélem a coff.burg. jól lesz örülök hogy láttalak

Anonymous said...

csatlakoznék a sárgaföld feszt. rajongóihoz. az időzítés is frankó volt,mindkét másnap lehetett menni a parkba lábat lógatni, bringázni.