Tuesday, March 04, 2008

tavasz indító

kb az első mondat volt idén tavasszal amit hallottam
"tekerjük a kormányt, nyomjuk pedált" idézte egy vidéki vurslis dodgem hangulatát a gödörbe Ákos a Barcsay Jenő emlékzenekar frontembere és hát mit tagadjam az élet az élet c számra elindult a lábám, bár előző héten a sárgaföld fesztiválon nekem a vittula szinpadán jobban átjött a hangulat (talán mert kb 25.8 emebr volt ott a koncerten a színpad előtt), de itt is briliánsat alkottak és itt a rendőrség nem vetett véget a koncertnek a felénél.
azért hétvégén egy kicsit átéltem egy kis midlife crisis-t de kellmes családi szülinap átbillentett a holtponton de azért beszúrom ide ami bevillant egyből:
a viharban a lakás (amit csak sátor tábornak hívok bár hogy kifestettem egy szobát amibe be is költöztem rögtön így már nem annyira sátortábor jellegű) csodával határos módon túlélte a dolgot bár a másik oldalon egy kis bádogot a cserép mellől felkapott a szél de semmi különös

No comments: