Thursday, March 05, 2009

Óvatosan

Február első hétvégéje újra a Mátrában talált és a tesókkal telemarkoztunk meg egy két újdonsült kedves ismerősünket tanítottuk. Az egyik csaj aki amúgy snowbord oktató nagyon hamar ráérzett a mozgásra és egyből minden meg tudott csinálni. Ez persze alapjaiban rázta meg a gyakorlásba vetett hittünket de túléltük. Vasárnap hangzott el a hónap jó tanácsa R szájából mikor egy elég komisz pályán akartunk lecsúszni és lányok kérdezték hogy hogyan.

„Óvatosan” hangzott el a tökéletes válasz, és ebben minden „oktatói” jó tanács benne volt.

Február közepén tesóm haza látogatott kb 1 hétre de szinte egy percet sem tudtam vele beszélni csak a legvégén mikor is kikísértem a reptérre, pedig jó lett volna elbeszélgetni hogy mi van velük meg velem mint ahogy azt két testvér szokta de sajna ez nem jött össze persze biztos hogy én is hibás vagyok de ez inkább az ő sara most.

Február utolsó hétvégéjén Mátrában telemark nyílt napokat tartottunk ahol ingyen és díjmentesen ki lehetett próbálni sőt még ingyen oktatást is tartottunk. Óriási volt az érdeklődés szombat nekem volt a testvérpár délelőtt (iszonyatos másnaposan), vasárnap du agy öregúr R-nek. Előtte pénteken iszonyatos jó buli a sípálya büféjében ahol egy kisebb csapatban 4 üveg pálinka fogyott és sok sör. Persze hogy kocsival voltunk de hazaindulás időpontjára mindenki másképp emlékszik. Én tettem a legkorábbra ami nem véletlen mert időpontok az elfogyasztott alkohollal fordított arányban álltak.

Vasárnap egy snowboardos srác odavágta magát a nagy ugrató érkezőjéhez (rövidet ugrott) és nem állt fel. Pont láttam az ugrást így szinte egyből szóltam a pályaüzemeltetőknek. Odarohantunk, hozták a vákuum ágyát mentő tepsist és jó páran segítettünk a srácnak meg a dokinak. Szerintem örült neki hogy viszonylagosan profi elsősegélyt kapott a mentők érkezéséig. Ezzel a havi jócselekedetem letudtam bőven.

Nagyon jó hónap volt sokat voltam a hegyekbe de sajna ma már olvad hó így most hétvégén lévén március már nem megyek a Mátrába.

Viszont az alábbiak lesznek márciusban:

Mátra telemark esetleg

Szülinap saját ajaj

Murau, 3. telecross kupa nagyon várom esetlegesen túlzottan is kb 12-en megyünk

Izgalmas fordulatok

No comments: